Informācija un Nosacījumi (iepērkoties caur internetu pie Kalhoj)

Apmaksa

Lai iepirkšanās būtu vienkārša, ātra, ērta un droša, tu vari norēķināties pie Kalhoj ar kredītkarti un debetkarti, kā arī skaidrā naudā.

Tu vari norēķināties ar sekojošām kartēm - VISA, VISA Electron, Mastercard un Maestro.

Pirms maksāšanas procesa uzsākšanas, pārliecinies, ka kodu karte, kodu kalkulators un visi nepieciešamie kodi ir lietošanas kārtībā, jo maksāšanas process var tikt drošības apsvērumu dēļ pārtraukts, ja aizņem pārāk daudz laika.

Dažas bankas pieprasa kredītkartes apstiprināšanu "drošai maksāšanai internetā", kas noteikti jāizdara pirms pasūtījuma apmaksas sākšanas. Šo funkciju var aktivizēt savā internetbankā.

Kad tu veic maksājumu ar kredītkarti caur internetu, summa tiek noņemta no kartes tikai tad, kad preces tiek izsūtītas. Tas Tev kā lietotājam dod lielāku drošību, salīdzinot, ja būtu veicis bankas pārskaitījumu.

Tu vari arī norēķināties skaidrā naudā, maksājot kurjeram vai pakomātā, pie preces saņemšanas.
Arī Kalhoj veikaliņā ir iespējams norēķināties uz vietas skaidrā naudā vai ar kredītkarti un debetkarti.

 

Atgriešana

Atsaucoties uz likumu par Latvijas Patērētāju Tiesībām, klientam ir tiesības atgriezt visus pasūtījumus 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas.

Preci var samainīt pret citu preci vai dabūt naudu atpakaļ.

Sūtījumam klāt tiek pievienota preces atgriešanas veidlapa. Gadījumā, ja vēlies preci atgriezt atpakaļ, šī veidlapa ir jāaizpilda un kopā ar preci jāatsūta atpakaļ.
Svarīgi, ka mēs saņemam preces tieši tādā pašā izskatā, kādas saņēmi tu.

Maksājot ar kredītkarti, summa tiks kreditēta uz tavu kontu 7 dienu laikā no dienas, kad mēs būsim saņēmuši pasūtījumu atpakaļ.

Maksājot skaidrā naudā, summa tiks atgriezta tev, iepriekš vienojoties par naudas saņemšanas veidu.

 

Cenas

Visas cenas norādītas eiro un iekļauj 21% PVN.

 

Dāvanu kartes

Pie mums iespējams iegādāties arī dāvanu kartes 5 eiro, 10 eiro, 20 eiro, 50 eiro vērtībā. Dāvanu kartes var pasūtīt caur Kalhoj interneta veikalu vai iegādāties uz vietas Kalhoj veikaliņā Siguldā.


Pasūtītā prece kā dāvana

Ja vēlies, lai tava prece tiktu iesaiņota un nosūtīta kā dāvana, lūdzu mini to pie komentāriem. Norādi dāvanas piegādes adresi un adresi, kur var sūtīt preču pavadzīmi.

 

Drošība veicot apmaksu caur internetu

Kad tu maksā ar karti caur interneta veikalu Kalhoj, tu tiec automātiski savienots ar First Data drošo SSL serveri. Šeit tiek kriptēta visa tava ievadītā kartes informācija tā, ka neviens, t.sk. Kalhoj personas, nevar izmantot šo informāciju. Pārliecināties par to, ka esi drošajā zonā, vari, kad redzi savā pārlūkprogrammas logā ”Drošā Servera” - ikonu. Piemēram, pārlūkprogrammai Explorer un Firefox šī mazā ikona ir aizslēgta piekaramā atslēga.

Ja kāds izmanto tavu kartes numuru un kartes derīguma termiņu, un tu vari pierādīt savu nevainību, mūsu pienākums ir anulēt pasūtījumu. Tev nav nekāds risks, iepērkoties caur internetu pie Kalhoj.

 

Jauns klients

Tavai ērtībai pie Kalhoj nav obligāti jāpiereģistrējas, lai veiktu pirkumus. Tā ir tava brīva izvēle.

 

Klientu serviss

Tu esi vienmēr laipni aicināts zvanīt mums pa telefonu 27332213 begin_of_the_skype_highlighting katru darba dienu starp 10:00 un 17:00 vai rakstīt mums vēstuli uz e-pasta adresi info@kalhoj.lv.

Tev ir arī iespēja čatot ar mums tiešā kontaktā (”online”), kas arī būs atvērts laikā starp 10:00 un 17:00.
Ar mums vari sazināties ar caur https://www.facebook.com/kalhoj.lv?ref=bookmarks. Tiklīdz būs iespējams, tā sniegsim tev atbildi.

 

Preces defekti un trūkumi, iepērkoties caur internetu

Mēs pārbaudām visas preces pirms to izsūtīšanas. Gadījumā, ja ir kāds trūkums, protams, tu varēsi preci atgriezt mums atpakaļ. Svarīgi, ka tādā gadījumā tu veic atgriešanu pēc iespējas ātrāk no dienas, kad esi saņēmis pasūtījumu. Ja atgriezīsi preci, tad tev jāaizpilda preces atgriešanas veidlapa un jānosūta tā kopā ar preci mums atpakaļ.

Pēc tam mēs apmainīsim preci pret līdzvērtīgu 7 darba dienu laikā. Ja prece vairs nav pieejama noliktavā, tad summa tiks kreditēta uz tavu bankas kontu 7 dienu laikā no dienas, kad mēs būsim saņēmuši pasūtījumu atpakaļ.

Ja precei būs kļūda vai kāds trūkums, mēs arī nosegsim tavus sūtīšanas izdevumus.

 

Outlets

Šeit tu vienmēr atradīsi produktus par ļoti zemām cenām.

 

Pasūtīšana caur internetu

Preces pasūtīšana caur internetu ir pavisam ērta, ātra un vienkārša.

Kad tu esi atradis preci, kuru vēlies iegādāties, tad tev ir jānospiež uz “Nopirkt”. Šo pašu procesu tu atkārto, ja vēlies iegādāties vairākas preces.

Tu vienmēr vari apskatīties iepirkuma groza saturu, nospiežot uz iepirkuma groza ikonas. Tur tu arī vari mainīt daudzumus un dzēst preces.

Kad esi atradis vēlamo preci, tu vari tieši iet uz apmaksu, nospiežot ”iet uz kasi”.
Tur tev būs jānorāda piegādes adreses informācija, jāizvēlas piegādes un preces saņemšanas veids, maksāšanas veids.
Ja esi izvēlējies maksāšanas veidu – maksāt ar karti, nodrošinies, ka tev ir blakus kredītkarte vai debetkarte. Tev būs vajadzīgs kartes īpašnieka vārds, uzvārds, kartes numurs, kartes derīguma termiņš un drošības kods. Atkarībā kāda karte un banka tev ir, iespējams būs vajadzīgi personīgie drošības kodi, ko parasti izmanto, kad lieto interneta banku.

Tu vienmēr saņemsi uz tavu norādīto e-pasta adresi apstiprinājumu par pirkumu.

 

Personīgā informācija

Mēs garantējam, ka visa informācija, kura nonāks pie Kalhoj, netiks nodota tālāk trešajām personām.

Mēs garantējam, ka mēs neizmantosim tavu e-pasta adresi reklāmām un piedāvājumiem, ja nu vienīgi tu būsi lūdzis izsūtīt tev mūsu jaunumvēstuli.

 

Piegādes veidi

  • Piegāde ar kurjeru (1-2 darba dienas).
  • Piegāde līdz tuvākajam pakomātam (piegāde var aizņemt vairāk laika nekā parasti).
  • Izņemt kalhoj veikalā (vienmēr bez maksas).

 

Piegādes laiks

Visi saņemtie pasūtījumi darba dienās tiek izsūtīti nākošajā darba dienā.

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti, balstoties uz tavu izvēlēto piegādes veidu.
Piegādes laiks 1-2 darba dienas, ja tiek izvēlēts kurjera piegādes pakalpojums.
Ja tiek izvēlēta piegāde līdz tuvākajam pakomātam, tas var aizņemt nedaudz vairāk laika nekā parasti, jo mēs ar tevi sazināsimies, lai vienotos, kurā pakomātā tev ir visērtāk saņemt preci.
Ja tiek izvēlēta preces izņemšana Kalhoj veikalā, tad prece tiks sagatavota pēc tava pasūtījuma un komentāros, pasūtot preci, būtu vēlams norādīt, izņemšanas dienu un aptuveno laiku. Vienmēr tu vari sazināties ar mums arī pa telefonu 27332213 vai e-pastu info@kalhoj.lv.

 

Piegādes izmaksas

Piegādēm Latvijā:

Visiem pasūtījumiem zem 59 eiro, iekļaujot PVN, mēs piemērojam 3.95 eiro par transportu un pakošanu.

Visus pasūtījumus virs 59 eiro, iekļaujot PVN, mēs piegādājam par brīvu.

Ja ir izvēlēta apmaksa skaidrā naudā pie pasūtījuma saņemšanas (izvēloties kurjerpasta vai pakomāta pakalpojumu), tad papildus tiek piemērots 1.40 eiro (papildus kurjerpasta/pakomāta izmaksas).
Ja ir izvēlēta apmaksa ar kredītkarti vai skaidrā naudā pie preces saņemšanas Kalhoj veikalā, tad tas vienmēr būs bez maksas
Piegādēm uz ārzemēm:
Lūdzu, kontaktējaties ar mums.

 

Vienmēr noliktavā

Mēs cenšamies nodrošināt, ka 100% no mūsu precēm, kuras tu vari atrast interneta veikalā ir arī pieejamas noliktavā un tev vienmēr būs iespējams redzēt, vai prece ir pieejama noliktavā vai nav pieejama.

 

Sociālie portāli

Facebook.com

Pievienojies mūsu Kalhoj lapai portālā Facebook un saņem jaunākās ziņas ātrāk nekā citi! Ja Tev vēl nav profila lielākajā sociālajā mēdijā pasaulē Facebook.com, piereģistrējies. Tas ir viegli un tas aizņems tikai dažas minūtes tava laika.

Twitter.com

https://twitter.com/KalhojShop

Seko mums sociālajā portālā Twitter, kur arī tev būs lieliska iespēja pirmajam uzzināt jaunākos jaunumus par Kalhoj.

Instagram.com

https://instagram.com/kalhoj.shop/

Šeit tu vari sekot līdzi mūsu iedvesmu bildēm. Varbūt noder tavam interjeram, tavām garšas kārpiņām vai tava bērna modei.

 

Atsauksmes un ierosinājumi, iebildumi un sūdzības

Tu vienmēr vari izteikt savu viedokli un ierosinājumus par mūsu interneta veikalu, kā arī par konkrētu preci. Droši kontaktē mūs pa telefonu vai raksti uz e-pastu.

 

Tehniskas problēmas

Ja maksājuma apstiprināšanas procesā rodas sarežģījumi – parādās paziņojums par kļūdu vai kontaktinformācijas ievadei paredzētās šūnas saplūdušas kopā viena ar otru, atver interneta iespēju izvēlnes joslā Tools/Rīki un pārliecinies, ka nav aktivizēta opcija Compatibility View/Saderības režīms (priekšā ķeksītis - simbols V). Problēmas atrisināšanai pietiek ar deaktivizēšanu – ķeksīša noņemšanu. Šāda problēma var rasties, ja Tu lieto Microsoft Explorer pārlūkprogrammu; tās vietā vari izmantot citu – piem. Mozilla Firefox.

 

Vēl kas

Sazinies ar mums. Mēs darīsim visu, kas ir iespējams, lai Tev palīdzētu.

Atlaides līdz 70%

pieraksties mūsu jaunumu izsūtnei un saņem līdz pat 70% atlaides!

  • Kosmētika
  • Delikateses gardēžiem
  • Mājas interjers
  • Bērnu apģērbs